Učenik ne surađuje sa svojim kolegama i učiteljem, loš je u komunikaciji, ne trudi se i ne ustrajava u učenju i radu, ne pokazuje inicijativu... Žao nam je, ali on nije za našu školu/fakultet.
Hoće li učenici u budućoj novoj školi moći čuti i ovakve kvalifikacije prilikom prelaska na višu razinu obrazovanja? Mogu li nedovoljno razvijene socijalne vještine, pa i karakterne crte učenika, makar bio izrazito talentiran za, recimo, fiziku ili matematiku, udaljiti od željene škole ili studija?
Ta su se pitanja nametnula nakon što su objavljeni novi kurikularni dokumenti, a među njima i Okvir za vrednovanje procesa i ishoda učenja, ili ukratko novi način ocjenjivanja u osnovnim i srednjim školama.
Osim što reformski dokument predviđa potpuno ukidanje općeg uspjeha u svim r...
StoryEditorOCM
HrvatskaReforma o kojoj se ne govori
Djeco, zaboravite ocjene! Za uspjeh u školi morat ćete se svidjeti nastavnicima
6. ožujka 2016. - 21:21
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....