StoryEditorOCM
Biznispovoljnije u inozemstvu

Ni rasprodaje nisu privukle potrošače

Piše PSD.
4. veljače 2010. - 15:20

Potrošači su, nakon suzdržane blagdanske kupovine u prosincu prošle godine, zaobišli i siječanjske sezonske rasprodaje, pokazuje posljednje istraživanje agencije Hendal i portala JaTrgovac jer je njih manje od 25 posto kupovalo na rasprodajama.

Najviše su kupovali Slavonci mahom oni mlađi, građani s većim prihodima kao i oni s većim brojem članova kućanstva. Najviše su kupovali odjeću, njih 83 posto, obuću njih 29 posto te darove, tehniku i prehranu manje od pet posto.

Njih 35 posto, osim toga, nezadovoljno je popustima, dok je njih 30 posto u manjoj mjeri zadovoljno, dok velik dio ispitanika ne može uopće procijeniti danu ponudu i popuste i to zbog – neiskustva, odnosno inače slabog šopingiranja.

Da su domaća sniženja daleko od idealnog smatra 64 posto građana nav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 03:26