Nekoliko dana nakon objave novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice na velikom turističkom sajmu u Londonu, javnost, pogotovo društvene mreže, vrve reakcijama i komentarima. Stranci, kojima je, budimo objektivni, uradak i namijenjen, spot većinom hvale, te oduševljeni viđenim najavljuju svoj skori dolazak.
Ako ćemo iskreno, to je jedina svrha ovog promotivnog spota i ključan faktor pri ocjenjivanju uspješnosti, no Hrvati su opet nezadovoljni.
- Hrvatska je svedena na nogomet i muškarce - mogao bi biti nazivnik svih primjedbi, a teško je ne primijetiti kako dio ipak drži vodu. Zastupljeni su uglavnom svjetski poznati nogometaši i destinacije na obali, u prvi plan dospjela je tek jedna dama (Zrinka Cvitešić), neke regije su zaboravljene, a većina zvijezda iz spo...
StoryEditorOCM
BiznisA domaći grintaju
'Hrvatska je svedena na nogomet, obalu i muškarce!': promotivni spot HTZ-a raspalio Hrvate, a turisti ga - hvale
10. studenog 2017. - 22:30
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?