StoryEditorOCM
Biznisvirtualna stvarnost

Novi netradicionalni medijski kanali komunikacije

Piše PR
12. ožujka 2017. - 16:29
shutterstock515608060

Ivan Nikolašević, direktor Advans Zagreb, komentira da se virtualna stvarnost (VR) ili pak proširena stvarnost (AR) koje se intenzivno razvijaju i koriste na razvijenijim i budgetom izdašnijim tržištima ne smatraju samo novim metodama, već da se govori o potpuno novoj vrsti medijskog kanala.

„Novi“ medijski kanali nam omogućavaju osobniji i bliži pristup potrošaču, dodaje Ivan Nikolašević.

Otvaraju nove mogućnosti za pojedini brand, omogućuju oglašivačima utjecaj i na tijelo i na um potencijalnog kupca. Kupac ovdje ne vidi proizvod, on ga jednostavno može osjetiti.

Gubi se statičnost klasičnih načina plasiranja poruke gdje se s potrošačima može dijeliti tek trenutak. Novi mediji nam omogućavaju da brandovi dijele iskustva!

Ono što Ivan Nikolašević smatra kao bitno z...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 08:06