StoryEditorOCM
Bizniskorištenje tradicionalnih medija

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina

Piše PR
13. ožujka 2017. - 16:24
shutterstock04

Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo.

Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” vezan za naš proizvod, poboljšati prodaja te ostvariti  dvosmjeran odnos s kupcima, smatra Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb.

Također, korištenje tradicionalnih medija kao što su televizija ili radio u svrhu oglašavanja će zasigurno posve poprimiti karakteristike programmatica, zaključuje Ivan Nikolašević.

Novi medijski kanali poput blogova, osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama d...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 13:00