Teleoperateri će ubuduće biti ažurniji u uklanjanju kvarova, a definitivno će paziti i na to kakve pakete oglašavaju da ne bi bili sankcionirani za dovođenje kupaca u zabludu.
Naime, korisnici telekomunikacijskih usluga dobili su konačno od Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) kakvu-takvu zaštitu, i to u okviru novih zakonskih propisa koji su objavljeni jučer, a na snagu stupaju za dva mjeseca. Riječ je o izmjenama Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga koje postavljaju drukčija pravila igre za teleoperatere.
Primjera radi, ako operator nudi sklapanje ugovora preko interneta, onda korisniku mora omogućiti i da ga raskine elektroničkim putem, što dosad nije bio slučaj. Mijenja se i rok za otkl...
StoryEditorOCM
Biznisdobra vijest za korisnike
Ovo je dobro znati: teleoperateri vam sada moraju ukloniti kvar u najviše - dva dana!
6. svibnja 2016. - 13:45
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....