StoryEditorOCM
BiznisNA STRANI JAČEG

'Operateri varaju na internetu i drugim uslugama, a HAKOM ih i dalje štiti'

24. veljače 2016. - 23:15

Na popisu omraženijih davatelja usluga, odnosno onih s kojima su imali najviše problema, potrošačima su definitivno na prvom mjestu teleoperateri. U cilju promjene takvog stanja uskoro se mijenjaju zakonski propisi, preciznije postojeći Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga.

Izmjene koje predlaže Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) tiču se najčešćih problema koje su korisnici teleusluga imali u praksi, proizišlih sklapanjem ugovora na daljinu (putem telefona ili interneta op.a.), kao i izvan prodajnih prostorija trgovca. U Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača nisu, međutim, najsretniji s najavljenim izmjenama, smatrajući ih manjkavima, te su HAKOM-u uputili svoje primjedbe, a nadaju se kako će is...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 22:39