Mjerila su dvojaka kad se piše komercijalnom francuskom filmu u odnosu na američki. Akcijskom spektaklu s potpisom Luca Bessona više će se gledati kroz slomljene prste naspram slično žanriranog hollywoodskog projekta, narodska francuska komedija uvijek će biti smješnija i manje glupa od populističke hollywoodske itd. Valjda je tome tako što je Francuska kolijevka kinematografije kao takve, a američki film je omražen jer je komercijalno uspješan i diktira tržištem. Svakako, pišući o američkom “mainstream“ filmu kritičari redovito izbace očnjake aristrokratskih vampira i s užitkom mu popiju krv u boci skupog vina. Kad je u pitanju francuski film s odsjeka komercijale, očnjaci ostaju uvučeni i snobovština općenito nije toliko izražena. Kvaka je, međutim, da bi trebalo biti obratno....
StoryEditorOCM
DALEKI ROĐACI: REVOLUCIJA Degradacija francuske komedije u najgorem filmu godine
3. srpnja 2016. - 23:36