StoryEditorOCM
Splitdruštvene mreže

Kako pristupiti potencijalnim gostima: 'Osluškujte tržište i turiste ne zatrpavajte porukama'

19. studenog 2017. - 23:25
turisti_split3-121017

Jeste li znali da 76 posto turista, odnosno 97 posto milenijaca, dijeli fotografije s odmora ili da 98 posto njih na temelju recenzija bira gdje će ići na odmor?

Statistika je to koja ide na ruku djelatnicima u turizmu koji znaju kako iskoristiti potencijal društvenih mreža. Za sve one koji o toj važnoj temi žele naučiti više, županijska Turistička zajednica (TZ), u suradnji s tvrtkama "Jasno&Glasno" i "Klikeri" organizirala je besplatnu konferenciju, ponudivši im zanimljive panele sa stručnim govornicima. Otvorivši druženje u hotelu "Cornaro", nove mogućnosti Facebooka mnogim zainteresiranima predstavila je Ana Penović iz tvrtke "Jasno i glasno", ističući mogućnosti koje pružaju alati poput Targeta, Canvasa i drugi dostupnih modela oglašavanja.

- Na društvenim mrežam...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 13:45