Na posljednjim lokalnim izborima 2013. godine na Facebook-stranici Splitski đir objavljena je fotografija na kojoj je tada aktualni splitski gradonačelnik i kandidat na izborima Željko Kerum pronašao novu namjenu za pršut.
Zalijepio ga je na čelo, ne bi li se malo ohladio, dok se zabavljao uz harmonikaše koji su ga tijekom kampanje pratili u stopu. Nekima je to bilo simpatično, nekima odvratno, no nitko nije ostao ravnodušan.
Četiri godine kasnije, neke su njemu stvari, očigledno jasnije. Novo doba, nove tehnologije...
Željko Kerum opet se kandidirao za izbore, no ovoga puta otišao je korak dalje. Uz fino oblikovane i polijepljene plakate po gradu Splitu na svoje je čelo 'prikovao', ni manje, ni više, fetu pršuta.
Novo doba, nove tehnologije, a i marketing je otišao korak d...
StoryEditorOCM
Splitčetiri godine kasnije
Bio marketing ili provokacija, urnebesno je: netko po Kerumovim plakatima u Splitu lijepi fete pršuta
29. travnja 2017. - 22:15
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....