StoryEditorOCM
DalmacijaNIJE GOTOVO, KAD JE GOTOVO

Odjavio pretplatu, a računi i dalje stižu

Piše PSD.
31. prosinca 2012. - 12:14
Jozo Delaš iz sinjskog naselja Zelovo bio je više od godinu dana pretplatnik H1 Telekom DD. U rujnu je odlučio raskinuti pretplatnički odnos i potpuno isključiti telefon. To je i učinio, platio sve što su mu rekli da treba platiti, dobio uvjeravanja da je između njega i njih gotovo, a onda stiže račun za sljedeći mjesec. Pa račun drugog operatera ... Evo Jozine priče:

Rekli da je gotovo

Pošto sam odlučio ugasiti telefon 25. rujna otišao sam u regionalni centar H1 Telekoma u Splitu. Uredno su me primili, napravili su mi ugovor o odjavi telefonske pretplate i potpunom gašenju. Pritom su mi rekli da sam s tim danom dužan podmiriti sve preostale obveze. Platio sam. Rekli su mi da je s tim sve gotovo, da među nama nema više nikakvih prijepora niti bilo što drugo - kaže Delaš.

Nije, međutim, bilo gotovo. Početkom studenoga stiže mi iznenađenje u obliku računa za mjesec listopad na iznos od 75 kuna. To je valjda pretplata jer nikakvog trošenja impulsa nije bilo. Uzmem račun i onaj dokument o odjavi od 25. rujna i opet u centar u Splitu. Tamo mi na prvu vele da T-Com nije odobrio moju odjavu telefona. Nije mi to bilo baš jasno jer sam godinama ranije prestao biti pretplatnikom T-Coma pa sam zatražio da mi objasne što ja u odjavi telefonske pretplate s H1 Telekomom imamo s T-Comom. Na to su mi odgovorili da sve što se dogodilo poslije odjave 25. rujna zanemarim, da nemam nikakvih obveza. U uvjerenju da je sve iza mene pozdravio sam ih i otišao – kaže Delaš.

Prije nekoliko dana na Jozinu zelovsku adresu stigao je novi račun. Ovaj put od T-Coma i to za mjesec studeni na iznos od 9 kuna. Nije u pitanju iznos, ali je više nego iritantno. Odlazim u T-Com i pitam zašto su i poslali račun. Oni gledaju papir i čude se. Kažu, ne znaju. Šalju me u H1 Telekom. Ja im na to kažem da mi je stigao račun od njih, a ne od H1 Telekoma. Oni sliježu ramenima, ostaju bez riječi. A ja, evo, k vama, a hoće li mi i kakvi računi još stizati pokazat će vrijeme – zaključio je Jozo Delaš.

Uredna isprika

U problemu ovog njihova bivšeg pretplatnika upitali smo H1 Telekom. Evo odgovora: “Nažalost, utvrđeno je kako je došlo do određenih proceduralnih propusta u procesu rješavanja zahtjeva za raskidom pretplatničkog odnosa. Korisniku smo se ispričali zbog propusta, isprika je uvažena te je spomenuti problem odmah riješen na obostrano zadovoljstvo.

Pretplatnički odnos je obustavljen, odnosno priključak je deaktiviran i korisnik nema nikakvih obveza plaćanja prema H1 Telekomu. Vjerujemo da će i T-Com s kojim smo u kontaktu reagirati u najkraćem roku”. Mora se priznati korektnost u odgovoru, koja se rijetko susreće. U H1 Telekomu uredno su priznali grešku i ispričali se. Vrijedno pažnje. Bit će još vrjednije ako se ovakve pogreške prema potrošačima ne budu događale.

TONI PAŠTAR

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. travanj 2024 19:16