StoryEditorOCM
Dalmacijabrza cesta solin-klis  

Konstruktorov posao preuzela Hidroelektra

Piše PSD.
9. studenog 2012. - 14:00
Nakon zastoja na izgradnji brze ceste Solin - Klis, radove je preuzela “Hidroelektra” te će se u najkraćem mogućem roku nastaviti radovi. Potvrđeno nam je to iz Hrvatskih cesta.

- Na zahtjev izvoditelja radova 27. rujna ove godine, tvrtke “Konstruktor inženjering” d.d., Uprava “Hrvatskih cesta” d.o.o. donijela je odluku kojom je navedena tvrtka dobila suglasnost za angažiranje podizvođača na navedenoj dionici. Također, odlukom Uprave, izvoditelja se zadužilo da u roku od 10 dana dostavi dinamički plan izvođenja radova usklađen s financijskim planom “Hrvatskih cesta” d.o.o. te je odlučeno da će se realizacija radova pratiti svakih 7 dana – navodi Ivana Bekavac, voditeljica Ureda za odnose s javnošću Hrvatskih cesta.

Odlukom je utvrđeno i da će Hrvatske ceste bez daljnje suglasnosti tvrtke “Konstruktor inženjering”, uvesti solidarne partnere u nastavak izgradnje ako se ustanovi da realizacija radova nije u skladu s dostavljenim planom. No, prije nekog vremena za “Konstruktor” su naišli brojni problemi zbog čega se radovi nisu izvodili prema dostavljenom dinamičkom planu. Unatoč višestrukim upozorenjima od investitora, Hrvatske ceste su 19. listopada dale nalog solidarnom partneru, tvrtki “Hidroelektra niskogradnja”, da preuzme radove u skladu s Ugovorom o građenju i Sporazumu o zajedničkoj ponudi te Sporazumu o raspodjeli radova.

Konstruktivne izjave

- Trenutno investitor i tvrtka “Hidroelektra niskogradnja” poduzimaju sve potrebne aktivnosti kako bi se s radovima nastavilo u što kraćem roku – govori Ivana Bekavac.

Podsjetimo, brza cesta Solin-Klis puštena je u promet prije 13 godina, no gotovo nevjerojatno zvuči podatak da je njezina izgradnja započela još u Jugoslaviji, daleke 1989. godine. Nažalost, niti nakon toliko vremena od otvaranja gradilišta, jedina kvalitetna poveznica Splita sa zaleđem i u međuvremenu izgrađenim autocestovnim čvorom u Dugopolju još uvijek nije u potpunosti završena i pitanje je kada će uopće biti. Jednostavno je nevjerojatno da drugi po veličini grad u državi i najjače i najveće sjedište Jadrana, kojem gravitira i značajan dio Bosne i Hercegovine, sve ove godine doslovno “visi” na jednoj uskoj traci ceste koja od Klisa vodi prema Splitu.

Lijepo je nedavno bilo čuti čelnike “Konstruktora”, čija je izjava bila konstruktivna, kad su kazali kako će sve poslove završiti u proljeće dogodine. No, hoće li se nakon novih muka i preuzimanja gradilišta od “Hidroelektre” to i dogoditi, ostaje neizvjesno.

OJDANA KOHAREVIĆ

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 19:14