StoryEditorOCM
BiznisPričate li EMOJI?

Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Piše PSD.
4. prosinca 2015. - 10:17
Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka.

Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“.

Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima.

Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 22:31