StoryEditorOCM
Životnjemački proizvođač kave tchibo pretjerao s neukusom

Loš marketing: zaustavljena reklama s nacističkim sloganom

Piše PSD.
17. siječnja 2009. - 20:34
Tvrtka Tchibo se odlučila za reklamni slogan ‘Svakome njegova’, koji neodoljivo podsjeća na natpis koji je visio nad ulazom u konclogor Buchenwald gdje je život izgubilo 56 tisuća ljudi

Na ulazu u logor stajao je natpis ‘Jedem das Seine’ ili ‘Svakome
što je zaslužio’, dok je Tchibo odabrao sličan slogan:
‘Jedem den Seinen’  / AFP
Njemački proizvođač kave Tchibo i međunarodna mreža benzinskih postaja Esso prije vremena su okončali reklamnu kampanju koja je u Njemačkoj izazvala val negativnih reagiranja.

Njezin središnji slogan “Jedem den Seinen” (“Svakome njegova”, misli se na kavu, naravn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 13:56