Još uvijek aktualni automobil godine Peueot 308, u svom karavanskom izdanju druge generacije puno je atraktivniji, fleksibilniji i sportskiji. Naravno, vrijeme nezgrapnih, četvrtastih i kutijastih karavana odavno je prošlo, ali treba biti iskren pa kazati kako atraktivnih primjeraka kao što je Peugeotov SW do sada na tržištu nije bilo previše.
Dakle, na osnovnu inačicu nije bilo onog uobičajenog kalemljenja povećanog sanduka straga. Karavan je u odnosu na klasičnu peterovratnu verziju dobio povećan međuosovinski razmak, i to za punih 11 centimetara. Zbog toga nije profitirao samo unutrašnji prostor i prtljažnik, već je pri tom sjajno zamaskirano i povećanje stražnjeg prevjesa za puna 22 centimetra koje se gotovo i ne primjećuje.
Nedostatak prostora na stražnjoj klupi št...
Dakle, na osnovnu inačicu nije bilo onog uobičajenog kalemljenja povećanog sanduka straga. Karavan je u odnosu na klasičnu peterovratnu verziju dobio povećan međuosovinski razmak, i to za punih 11 centimetara. Zbog toga nije profitirao samo unutrašnji prostor i prtljažnik, već je pri tom sjajno zamaskirano i povećanje stražnjeg prevjesa za puna 22 centimetra koje se gotovo i ne primjećuje.
Nedostatak prostora na stražnjoj klupi št...