On tvrdi da Grad Trogir nije ispoštovao naputak Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja kojim je zaključno s 1. siječnja ove godine trebao riješiti 20 posto zahtjeva.
Ukupno ih je, prema informacijama kojima raspolaže, zaprimljeno 3180, a riješeno samo 537, odnosno manje od 17 posto.
Derossi podsjeća na to kako je u ožujku ove godine na sjednici Vijeća upozoravao gradske čelnike da će zbog toga što nije napravljena sistematizacija radnih mjesta u gradskoj upravi, kao i zbog toga što nedovoljno djelatnika radi na rješavanju tih predmeta, oni biti oduzeti Gradu i dodijeljeni novoosnovanoj Agenciji za ozakonjenje zgrada.
Na to, kaže Derossi, nitko nije reagirao i dogodilo se da je odlukom spomenutog ministarstva Gradu Trogiru izuzeto 250 predmeta, a nije isključeno da će ih se još nekoliko stotina proslijediti spomenutoj Agenciji.
Posljedica toga je, ističe Derossi, da je s 50 posto ukupnog iznosa od komunalne naknade koji je trebao otići u gradsku blagajnu, sada taj postotak smanjen na 30 posto, čime je Gradu počinjena financijska šteta od nekoliko stotina tisuća kuna, što je itekako značajan iznos za siromašni gradski proračun.
– Budući da će se predmeti za legalizaciju rješavati u Zagrebu, građani neće imati uvida u postupak, što je također otegotna okolnost – ustvrdio je Derossi.
Branka Frankić, privremena pročelnica gradskog Upravnog odjela za prostorno planiranje, urbanizam i graditeljstvo, kaže kako je u početku ona sama radila na rješavanju zahtjeva za legalizaciju, a od kraja prošle godine na tome poslu, kaže nam, radi pet djelatnika koji istodobno obavljaju i druge poslove u sklopu svojeg radnog mjesta. Trebalo bi ih još najmanje dvoje, rekla je. Dodala je kako je od 250 uzetih predmeta Agencija riješila samo jedan predmet.
– Stoga se postavlja pitanje zašto su ih uopće uzeli – zaključila je Frankić.
Piše GORDANA DRAGAN
Foto: Arhiv CROPIX
Foto: Arhiv CROPIX