Sudeći po visokoj prolaznosti ekotesta (oko 90 posto) pri tehničkom pregledu vozila - funkcioniranje katalizatora, “lambda-sondi” i ispušnih cijevi – pod kontrolom je.
- Nema tu nekih većih problema, jednako se “pada” na ekotestu, odnosno kontroli ispuštanja ugljičnog monoksida, kao i na, primjerice, neispravnim kočnicama. Prosječno trajanje katalizatora nešto je dulje od prosječne starosti vozila, u Hrvatskoj danas oko 11 godina, što znači da, u uvjetima uobičajene brige oko vozila, nema razloga ni za zabrinutost kod ekotesta - govori Ivica Tomaša, voditelj smjene Euro-Dausove Stanice za tehnički pregled na Brdima.
- Od prosječnih 150 do 200 vozila dnevno, na testu “padne” 15 do 20, ali onda “prođu” nakon relativno brzog otklanjanja kvara. Najvažnije je da se ve...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....