StoryEditorOCM
KolumneZONA SUMRAKA

Zlatko Gall: Pametni Anthony i četiri milijuna idiota - kako ćemo profućkati reklamu stoljeća

Piše PSD.
3. svibnja 2012. - 00:40
Šukerovi golovi na Svjetskom prvenstvu 1998., Goranov Wimbledon, Janičina zlata, Balićeve medalje...? Ne, ništa od toga. Jedini put kad mi je doista došlo da zaurlam iz petnjih žila „I’m proud to be Croat!“ bilo je prekjučer dok sam – jedva koji dan nakon globalne premijere „No Reservation“ Anthonyja Bourdaina posvećenog hrvatskoj obali – u Skradinu kušao neke od senzacija koje su svjetski poznatog chefa i gastro-putopisca, doslovno oborile s nogu. Ili, da budem precizniji, sa stolice.

Famozna treća epizoda osme sezone iznimno gledanog (računa se da mu je prosjek oko 120 milijuna gledalaca ) putopisno-kulinarskog showa na kanalu Travel Channel, počela je riječima koje je nemoguće zaboraviti. „Nisam imao pojma što je hrvatska kuhinja. Nisam o njoj imao nikakvu pre...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 17:33