Sedam ili više sati sna tijekom noći, uz ostale čimbenike zdrava života, štiti od srčanog ili moždanog udara, prenosi BBC veliko istraživanje europskih znanstvenika.
Po studiji u koju je bilo uključeno više od 14 tisuća ljudi koje se pratilo više od desetljeća, utvrđeno je da, uz tradicionalne savjete o prestanku pušenja, umjerenom pijenju alkohola, redovitom vježbanju, zdravoj prehrani, i dovoljno sna pridonosi zaštiti od kardiovaskularnih bolesti.
Rezultati istraživanja europskih znanstvenika iz Nizozemske, Britanije i Norveške objavljeni su u časopisu European Journal of Preventive Cardiology.
Studijom je ustanovljeno da četiri tradicionalna faktora, prestanak pušenja, vježbanje, zdrava prehrana i umjereni unos alkohola, za 57 posto smanjuju rizik od razvoja kardiova...
Po studiji u koju je bilo uključeno više od 14 tisuća ljudi koje se pratilo više od desetljeća, utvrđeno je da, uz tradicionalne savjete o prestanku pušenja, umjerenom pijenju alkohola, redovitom vježbanju, zdravoj prehrani, i dovoljno sna pridonosi zaštiti od kardiovaskularnih bolesti.
Rezultati istraživanja europskih znanstvenika iz Nizozemske, Britanije i Norveške objavljeni su u časopisu European Journal of Preventive Cardiology.
Studijom je ustanovljeno da četiri tradicionalna faktora, prestanak pušenja, vježbanje, zdrava prehrana i umjereni unos alkohola, za 57 posto smanjuju rizik od razvoja kardiova...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....