StoryEditorOCM

Tri, četiri, sad! Da bi sačuvali živu glavu, Drnišani moraju biti brži od Usaina Bolta

Piše PSD.
28. studenog 2009. - 15:58
Stanovnici Drniša svih uzrasta, pješaci na jedinom semaforskom raskrižju u gradu, ako živi žele prijeći bilo koja od četiri pješačka prijelaza, moraju u startu i na prvom prolaznom vremenu od 20 metara biti brži od Jamajčanina Usaina Bolta,svjetskog rekordera na 100 metara.

Netom pomenuta sablasna, krajnje opasna i na trenutke tragikomična pješačka disciplina očuvanja žive glave prilikom bijega od jurećih automobila, u Drnišu se svakodnevno može odgledati zahvaljujući računalnom programeru kompjuterske regulacije semafora koji je pješacima na sva četiri prijelaza u dužini od 6 i 12 metara ostavio točno tri sekunde vremena unutar kojega bi trebali prijeći "zebru"

Da bude opasnije, dionica "zebre" u ukupnoj dužini od 12 metara, "presječena" je pješačkim otokom, na kojemu zadihani pješaci kada se dočepaju, ostaju dovijek "pod crvenim", budući s njega više nisu u mogućnosti stisnuti tipku koja bi na semaforu upalila zeleno svjetlo i tako im omogućila nastavak sigurnog prijelaza preostalih šest metara do druge strane ulice.

- Ovo je strava i pravo je čudo da još nitko nije poginuo, ali je već bilo krajnje rizičnih situacija-kazao nam je umirovljeni policajac Mario Galović, svakodnevni "natjecatelj na stazi drniškog semaforskog ruleta".

- Vozače nije briga, upali im se njihovo zeleno i oni jure, pri čemu većina pješaka krene i nakon dva koraka stane. Ako idu dalje tada im vozači trube i psuju ih, ne znajući šta se događa. Čak sam u nekoliko navrata vidio gospođe koje su na pola prijelaza u strahu znale odbaciti artikle kupljene u obližnjem marketu i tako rasterećene dale bi se u trk, nakon čega bi potom na sve strane pod kotačima letjeli tjestenina, ulje i sve ono što su predhodno kupile - dodao je pješak Mario.

U komunalnom redarstvu Grada Drniša uspoznati su sa slučajem, te su doznajemo od redara Ivice Pamukoviča, poduzete mjere da se obavijesti ovlašteni serviser koji bi novim programom omogućio sigurnost svih učesnika u prometu.

 Željko Huljev / EPEHA
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. srpanj 2024 05:24