StoryEditorOCM
Hajdukčeka se bolje vrijeme

Zbog oronulog Poljuda (zasad) propao plan da Hajduk proda ime stadiona sponzoru

Piše PSD.
29. ožujka 2015. - 15:44
Mnogi svjetski stadioni ime ustupaju izdašnim sponzorima. Kad pogledamo u najbogatije od njih, tu je lova do krova. Doslovno i u prenesenom značenju.
Londonski Arsenal je s Emirates Airline tvrtkom potpisao 2006. godine ugovor u trajanju od 15 godina u vrijednosti od 100 milijuna funti. Manchester City je, pak, prodao prava na ime za svoj stadion Etihad Airwaysu 2011. godine u sponzorskom paketu “teškom” 400 milijuna funti u trajanju od deset godina...

A kako u Hajduku gledaju na opciju da Poljud nazovu imenom nekog izdašnog sponzora?
- U proteklom razdoblju ovaj smo projekt pokrenuli, i to vrlo ozbiljno. Detaljno smo pripremali ponudu prolaženjem svih faza analize vrijednosti imena, pripremu ponude uz izradu ozbiljne prezentacije i pripadajuće 3D animacije vizualnih rješenja – re...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 12:54