Pripremni radovi za gradnju novog trogirskog mosta otok Čiovo - kopno, koji su počeli ovih dana, potvrđuju ozbiljnu namjeru hrvatske Vlade i mjerodavnog ministarstva kako recesija nije promijenila plan gradnje toga najvažnijeg infrastrukturnog objekta u Trogiru.
Naime, nakon što je prošlog tjedna potpisan ugovor između Hrvatskih cesta i Instituta građevinarstva Hrvatske o geomehaničkim ispitivanjima tla pod morem, gdje će biti novi most, počeli su i prvi radovi sondiranja bušotina temelja svakog pojedinog nosivog stupa budućeg mosta.
Radi se o pripremnim radovima neophodnim za gradnju složene mostne konstrukcije. Za svaki nosivi stup budućeg mosta mora se točno znati kakva je nosivost tla na kojemu će biti temelji tih stupova – ističu u Hrvatskim cestama, koje su nositelj te investicije vrijedne oko 12,5 milijuna eura.
Most se gradi prema idejnom projektu dr. Jure Radića, koji je skupa sa svojim suradnicima iz IGH-a dobio posao na međunarodnom natječaju. Gradit će se 800 metara istočno od povijesne jezgre Trogira. Bit će dug 550 metara i širok 12 metara.