StoryEditorOCM
HrvatskaAl dente

Lidija Gnjidić: Privatnost? Što je to?

Piše PSD.
18. rujna 2015. - 01:29

Američka tvrtka Uber svojom je UberX ponudom zaprijetila opstanku taksiranja u obliku u kojemu taj zanat danas poznajemo.

UberX, naime, koncipiran je tako da svatko može biti taksist u svakom trenutku, bez obzira ima li dozvolu za tu djelatnost, kakav auto vozi i kakav je vozač.

Preko mobitelske aplikacije pratiš narudžbe, ako si u blizini – uskočiš, i to je to.
Zapravo, tvrtka Uber je samo pametno uočila i pokupila ono što se samo ponudilo zahvaljujući modernim tehnologijama – svi, naime, možemo sve, pa i taksirati, dovoljno je biti “konektiran”, odnosno “dostupan”.

I kao što bi “uberaši” i slične tvrtke jednom mogli izbrisati zanimanje taksist u sadašnjem obliku, tako je već u svom prvobitnom obliku izbrisano zanimanje paparazzo: svi smo mi, naime, danas potencijal...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 17:21