Izvođač: MORSO
Album: Škare krede najlon (Dallas)
Ocjena: ****
Najkraća dijagnoza glasi: riječka družina ostaje u prostoru indie pop-rocka, no ključna novost zvučne slike je novo “partnerstvo” gitara i sintisajzera koje, unatoč nekim starim vokalnim manirizmima Stanislava Grdakovića zbog kojih je (kao i zbog odvrnutih gitara) Morso guran pod skute Vatre, jamči svježinu. Sve je to očito već u uvodnoj “Hodamo unatrag”, rasnom komadu inteligentnog popa s maštovitim sintevima, gitarskim naglascima te zaraznim melodijama na tragu, recimo Passion Pita i njihovog lanjskog ljetnog hit-albuma “Gossamer”.
“Sram 1862” – s patentitranim dvoglasima Grdakovića i Ivane Bartolović – gitare i sinteve združene u organsku cjelinu još više ističe, no “Žene grizu” ovaj balans uspješ...
Album: Škare krede najlon (Dallas)
Ocjena: ****
Najkraća dijagnoza glasi: riječka družina ostaje u prostoru indie pop-rocka, no ključna novost zvučne slike je novo “partnerstvo” gitara i sintisajzera koje, unatoč nekim starim vokalnim manirizmima Stanislava Grdakovića zbog kojih je (kao i zbog odvrnutih gitara) Morso guran pod skute Vatre, jamči svježinu. Sve je to očito već u uvodnoj “Hodamo unatrag”, rasnom komadu inteligentnog popa s maštovitim sintevima, gitarskim naglascima te zaraznim melodijama na tragu, recimo Passion Pita i njihovog lanjskog ljetnog hit-albuma “Gossamer”.
“Sram 1862” – s patentitranim dvoglasima Grdakovića i Ivane Bartolović – gitare i sinteve združene u organsku cjelinu još više ističe, no “Žene grizu” ovaj balans uspješ...