Premda se Renault Espace pojavio na tržištu još 1984., postavši time prvi europski MPV, Francuzi su odlučili napustiti klasičnu filozofiju monovolumena priklonivši se croossoverskoj izvedbi.
Istodobno, masa praznog vozila smanjena je čak 250 kilograma u odnosu na prethodnika, što je utjecalo na mnogobrojne parametre, a na naše tržište novi crossover stiže krajem kolovoza po cijeni od 279.900 kuna.
Već na prvi pogled vidljive su bitne razlike, u prvom redu povećna je udaljenost podnice od tla sa 120 na 160 mm, a kotači su na felgama od 17 cola u osnovnoj konfiguraciji, s mogućnošću doplate do 20 cola.
Dužina je praktički neizmijenjena, odnosno smanjena je dva milimetra, sa 4859 mm na 4857 mm, dok je međuosovinski razmak produžen sa 2870 na 2884 milimetra.
Spomenuta verzija opremljena je i sustavom upravljanja pomoću četiri kotača 4WheelSteering koji omogućava zakretanje stražnjih kotača u istom smjeru kod prednjih (do 60 km/h, kako bi se povećala okretnost) i suprotno prednjih (iznad 60 km/h, radi povećanja dinamičke stabilnosti).
Najsnažniji je 1.6-litreni THP turbobenzinac s 200 KS i automatskim 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, koji se na našem tržitu ipak neće nuditi.
Novi Espace na hrvatsko tržište stiže krajem kolovoza ove godine.
Cijena od 279.900 kuna Osnovni model Espacea starta s cijenom od 279.900 kuna, a riječ je o inačici sa 1.6-litrenim dCi turbodizelašem sa 130 KS, ručnim mjenjačem sa šest brzina i pet sjedala. Najskuplja inačica je sa snažnijim dizelašem od 160 KS, automatskim EDC mjenjačem s dvostrukom spojkom sa 7 stupnjeva prijenosa, sedam sjedala i paketom Initiale Paris koja košta 369.900 kuna. |