Kako je najavljeno iz “Hrvatskih cesta”, radovi u punom zamahu kreću nakon Nove godine, a sada se obavljaju pripremni radovi - uklanjanje stabala i ostalog zelenila te vrlo brzo i zemljani radovi. Inače, radove na brzoj cesti izvode poduzeća “Strabag”, “Lavčević” i Poduzeće za ceste “Split”, a završetak je planiran za kraj ljeta 2016. godine.
Podsjetimo, izgradnja i rekonstrukcija dionice državne ceste D8, Solin – Plano, poddionica Kaštel Gomilica – Kaštel Stari u dužini od 5,5 kilometara, odvijat će se tako što će se prvo pristupiti izgradnji novog sjevernog kolnika. Nakon izgradnje, sjeverni kolnik osposobit će se za dvosmjerno prometovanje, uz režim privremene regulacije prometa, te će se na njega preusmjeriti promet s postojećeg kolnika na kojem će tada početi rekonstrukcija. Nakon završetka rekonstrukcije postojećeg južnog kolnika, prometnica će biti puštena u punu prometnu funkciju.
Prema projektu, izgradit će se dva križanja u istoj razini, i to u Kaštel Gomilici i Kaštel Lukšiću, tri križanja izvan razine na dvije lokacije u Kaštel Kambelovcu i u Kaštel Starom. Planiran je i vijadukt preko pruge i jedan nathodnik u Kaštel Kambelovcu, te pješački pothodnik u Kaštel Lukšiću.
JAKOV ŽARKO
FOTO: A. ČIZMIĆ / CROPIX
Prema projektu, izgradit će se dva križanja u istoj razini, i to u Kaštel Gomilici i Kaštel Lukšiću, tri križanja izvan razine na dvije lokacije u Kaštel Kambelovcu i u Kaštel Starom. Planiran je i vijadukt preko pruge i jedan nathodnik u Kaštel Kambelovcu, te pješački pothodnik u Kaštel Lukšiću.
JAKOV ŽARKO
FOTO: A. ČIZMIĆ / CROPIX