StoryEditorOCM
Arhivaizgled koji oduševljava

Predstavljamo novu Fordovu limuzinu: Mondeo s licem Aston Martina

Piše PSD.
4. prosinca 2014. - 18:01
Premda se Ford Mondeo prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama već dvije godine pod imenom Fusion, na europsko tržište je stigao tek sada zbog problema s logistikom. Naime, Mondeo koji je trebao biti treći globalni Fordov model za cijeli svijet, uz Fiestu i Focus, zbog preseljenja proizvodnih pogona iz Belgije, gdje se prvobitno trebao proizvoditi za europsko tržište, u Španjolsku izgubljeno je toliko vremena.

Međutim, sada je Mondeo, Fordova limuzina s licem Aston Martina, napokon stigao na Stari kontinent. Gotovo pet metara duga limuzina dostupna je u tri karoserijske izvedbe: s četiri ili pet vrata, te kao karavan s prtljažnikom od 650 litara.

Vanjski izgled oduševljava, u prvom redu velikom kromiranom maskom hladnjaka u stilu Aston Martina, koji bi mogao biti jedan od najjačih aduta u borbi s Passatom osme generacije koji je upravo stigao. Dimenzijama je Mondeo ostao vjeran prethodniku, što znači da nije mijenjano gabarite, ali je istodobno „smršavio“ 25 kilograma dobivši sofisticiraniju stražnju multilink osovinu, kao i novi električni servoupravljač.

Sami time inženjeri su potvrdili već poznatu činjenicu kako Ford veliku pozornost poklanja voznim svojstvima svojih automobila. Unutrašnjost je pomlađena, ali očekivano prostrana i udobna.

Ponuda motora starta sa poznatim i nagrađivanim 1.0-litrenim 3-cilindarskim EcoBoost agregatom snage 125 KS, a nastavlja se s novim 1.5-litrenim EcoBoostom sa 160 konjskih snaga. Perjanica benzinske ponude motora je 2.0-litreni EcoBoost sa dvije izlazne snage od 203 i 240 „konja“. Od dizelskih agregata početni je 1.6-litreni TDCi Econetic sa 115 KS, te su tu još dva istog obujma od 2.0 litre.

Slabiji TDCi agregat ima 150 KS, dok snažniji ima 30 KS više, točnije 180 KS. Ponuda će iduće godine biti upotpunjena 2.0-litrenim twin-turbo dizelašem sa 210 KS i mogućnošću doplate pogona 4x4. Već sada je u ponudi i hibridni Mondeo sa 187 KS koji ipak neće biti komercijaliziran na hrvatskom tržištu.

Za jednostavniju i sigurniju vožnju novi Mondeo nudi automatsko parkiranje, ali i nove sustave kao što su PreCollison Assist i Pedestrian Detection Emergency Breaking koji detektiraju pješaka ispred auta. Ako se vozač ogluši na prethodno upozorenje, Mondeo koči sam. Prvi put u klasi tu su i zračni jastuci u pojasevima za putnike na stražnjoj klupi.

Mondeo je od početka prosinca u prodajnim salonima diljem Hrvatske s cijenama koje se kreću u rasponu od 197.900 do 265.900 kuna.

SD







Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 05:51