Dnevna doza aspirina može spriječiti rak debeloga crijeva i u ljudi s genetskim poremećajem zbog kojega su u većoj opasnosti od te vrste raka, objavili su u ponedjeljak znanstvenici.
To bi otkriće moglo utjecati na širu populaciju, iako je potrebno još dosta istraživanja, kažu znanstvenici i dodaju da će se tek za nekoliko godina moći utvrditi točna korist od aspirina.
John Burn s Instituta za humanu genetiku Sveučilišta u Newcastleu u Velikoj Britaniji kaže da je njegova studija možda otkrila i jednostavan način na koji kontrolirati matične stanice koje potiču rast tumora.
"Vjerujemo da aspirin može imati učinka na preživljavanje loših matičnih stanica u debelome crijevu", rekao je Burn kad je predstavljao zaključke svoje studije na berlinskom Europskom kongresu o ra...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....