StoryEditorOCM

McDonald's, Bio&Bio, Fashion&Friends i drugi poznati brandovi u City Centeru one Split

Piše PSD.
12. svibnja 2015. - 11:44
Najveći shopping centar u Dalmaciji - City Center one Split koji je 2014. godinu završio sa 7,4 milijuna kupaca te ostvario 150 milijuna eura prometa, uz postojećih 150 trgovina, uslužnih i ugostiteljskih mjesta dodatno širi svoju ponudu te početak ljeta dočekuje uz proširenu gastro ponudu u potpuno novom food courtu s čak 7 novih restorana.

Najpoznatiji svjetski lanac brze prehrane – McDonald's predvodi novi gastronomski koncept, a osim najpopularnijih hamburgera posjetitelji Centra na raspolaganju će imati meksičku i orijentalnu kuhinju, zdrave salate i ukusne tjestenine, juhe te bogat izbor svježe pripremljenih jela domaće kuhinje.

City Center one Split proširuje i fashion asortiman sa svjetski poznatim brandovima Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu jo, Diesel, UGG...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 23:25