Kad se kaže Kaštela pomisli se na kaos. Ponajprije urbanistički a onda i estetski, da ne spominjemo genski poremećaj Splićana koji ni uz najbolju volju ne mogu nabrojiti svih sedam sela koja danas tvore grad, posebno ne po redu.
E, pa s ovakvim stereotipima nipošto se neće složiti splitski dizajnerski dvojac Igor Carli (31) i Goran Šoša (28), iz agencije za kreativne komunikacije i brending CARLI+SOSA, uspješni i nagrađivani u svom zanatu, pored svega neobični u pristupu i uporni u mijenjanju predodžbi o dizajnu. Oni su, naime, oduševili Kaštelane (i to struku i predstavnike svih sedam mjesta) predstavivši im novi vizualni identitet Kaštela kao turističke destinacije.
Krenulo je kao pokušaj stvaranja novog logotipa, a rodio se sasvim novi identitetski sustav, modularno ...
E, pa s ovakvim stereotipima nipošto se neće složiti splitski dizajnerski dvojac Igor Carli (31) i Goran Šoša (28), iz agencije za kreativne komunikacije i brending CARLI+SOSA, uspješni i nagrađivani u svom zanatu, pored svega neobični u pristupu i uporni u mijenjanju predodžbi o dizajnu. Oni su, naime, oduševili Kaštelane (i to struku i predstavnike svih sedam mjesta) predstavivši im novi vizualni identitet Kaštela kao turističke destinacije.
Krenulo je kao pokušaj stvaranja novog logotipa, a rodio se sasvim novi identitetski sustav, modularno ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....