Najmodernija navigacija
Reporeteri “Slobodne” jučer su ekskluzivno zavirili u kabinu hidroaviona DHC-6 Twin Otter koji će prema svojim destinacijama voziti 19 putnika i podsjeća na omanji katamaran. Nema komfora, sjedišta su presvučene umjetnom kožom, jer nisu predviđene dulje relacije. Unutrašnjost je dizajnirana još dalekih 60-tih godina prošlog stoljeća.Kako nam je kazao pilot Marko Legović, ovaj hidroavion najbrže je sredstvo koje će povezivati kopno i otoke, ima najmoderniju navigaciju, težak je 5,7 tona, visok 6,5 metara i dug 19 metara. Slijeće i na more i zemlju, može uzletjeti i sletiti u svim uvjetima, dakle kada trajetki ne voze.
– Samo u ovoj godini planirana je instalacija više pristaništa tako da će, osim Resnika, hidroavioni operirati u Rabu i Puli, a priprema se dokumentacija za pristaništa u Anconi. Plan nam je imati luke i u Korčuli, Zadru, Dubrovniku, Lastovu i Zagrebu.
Pristanište u Jelsi, također je gotovo ovih dana, a u realizaciju svih faza ovog velikog projekta krećemo punim pogonom jer smatramo da je ovo potrebno hrvatskom turizmu. Da nije tako, ne bi ni gubili vrijeme, odnosno 14 godina koliko se radilo na ovoj priči – kaže nam Marija Vuletić, iz marketinga ECA.
Dodaje kako je već sada, dakle prije prvog leta, u tvrtki zaposleno oko 50 ljudi, a plan je zaposliti ih još 150. U tvrtki se nadaju kako će putnici njihove usluge koristiti u sezoni, ali i ostatku godine jer će stalno biti dostupni putnicima.
Morsko-zračna magistrala
- Važnost tzv „morsko-zračne magistrale“ ne bi bila samo turistička, već će se primijeniti i na područjima poboljšanja medicinske skrbi, opskrbe otoka i plovila, protupožarne prevencije, zaštiti mora od zagađenja, te u podršci ribarskoj i pomorskoj inspekciji - zaključila je Vuletić.
Uz pontone čekaonicaUz svako pontonsko pristanište investitor će postaviti i jednostavne urede za prodaju karata, čekaonice sa mogućnošću prodaje pića, i sanitarne čvorove, kako bi putnicima čekanje na njihov let učinio ugodnijim. |