Subaruov kompaktni crossover XV zanimljiv je dobrim poznavateljima prilika u autoindustriji, između ostalog jer dolazi iz japanske tvrtke koja je poznata po sportskim automobilima, ali i simetričnom pogonu 4 x 4. Stoga ako netko želi biti malo drukčiji od drugih u društvu kompaktnih crossovera, odlučit će se upravo za Subaruov model XV.
Naime, ovaj model je postao prilično zanimljiv u trenutku kada je Subaru odlučio smanjiti cijenu osnovne inačice koja sada s 1.6-litrenim boxer benzincem od 114 KS i paketom Free košta 20.915 eura. Već bogatiji paket opreme Style, koji smo imali na testu, košta 40.000 kuna više, odnosno treba izdvojiti dodatnih 5230 eura.
Već u startu ima serijski pogon 4 x 4 s pravilno raspodjelom snage i reduktorom kao kod pravih terenaca, pet godina jamstv...
Naime, ovaj model je postao prilično zanimljiv u trenutku kada je Subaru odlučio smanjiti cijenu osnovne inačice koja sada s 1.6-litrenim boxer benzincem od 114 KS i paketom Free košta 20.915 eura. Već bogatiji paket opreme Style, koji smo imali na testu, košta 40.000 kuna više, odnosno treba izdvojiti dodatnih 5230 eura.
Već u startu ima serijski pogon 4 x 4 s pravilno raspodjelom snage i reduktorom kao kod pravih terenaca, pet godina jamstv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....