U malom solinskom škveru AD brodovi ovih se dana radi punom parom, a jedan od razloga pojačane aktivnosti u proizvodnim halama je narudžba jedrilica za potrebe mladih partijanera, gostiju britanske turističke agencije The Yacht Week.
Flota od 10 identičnih Salona 44 mora biti gotova do lipnja kada počinju prve rute po dalmatinskoj obali.
Područje kojim će mladi i glasni nautičari za 500 eura po osobi krstariti je od Šibenika do Vele Luke s najintenzivnijim akcijama oko Visa i Hvara.
Oko stampeda flote od 50 brodova protekle se sezone podiglo dosta prašine jer njihov način zabave nekima remeti idilu godišnjeg odmora, no s druge strane značajno pridonosi povećanju turističkih prihoda.
Petogodišnji ugovor s AD brodovima je samo jedan od načina kako i druge grane gospodarstva mogu iskoristiti popularnost hrvatskog turizma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....