StoryEditorOCM
Ljepotatko želi mirisati na prepečenac?

Britanski pekari parfemom 'Eau de Toast' podsjećaju na važnost doručka

Piše PSD.
4. listopada 2013. - 18:21
Britanski Savez pekara novimmirisom 'Eau de Toast' koji podsjeća na jutarnji prepečenac podsjećanaciju, posebno žene, na važnost doručka, pišu britanski mediji.

Miris hrskave jutarnje tradicije stavljen je u bočicu parfemakao dio britanske kampanje kojom se ljude želi ponovno podsjetiti da jekruh dio zdrave uravnotežene prehrane.

Parfem je stvoren kao dio kampanje organizacije Kriška života,koja promovira kruh u društvu prestrašenom pri samoj pomisli naugljikohidrate.

Bočica mirisa tostiranog kruha poslana je prošli mjesec modelimana London Fashion Weeku gdje su ga tako pozitivno prihvatili da jeubrzo razgrabljen.

"Pokušavamo podsjetiti ljude da je kruh dobar, zdrav i relativno jeftin proizvod", kaže Gordon Polson iz Saveza pekara.

Ljubitelji tosta neće ipak moći naći...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 09:24