Koliko ste se puta našli u situaciji da ste strancu pokušali objasniti da se s Brača ne može na Hvar, a da se ne vrati u Split, jer brodske su linije između otoka rijetke ili ih uopće nema? A, u Koliko ste navrata svjedočili jalovim raspravama o tomu trebaju li nam kruzeri u Splitu i nove marine, kako zaposliti škverane ili bolje povezati najveći dalmatinski grad sa škojima koji su tu, na dohvat ruke, pa produljiti sezonu na pola godine i zaraditi ozbiljan novac od turizma.
Iz arhitektonske radionice oca i sina Boženka i Rina Jelića, stiže projekt koji bi mogao riješiti sve te probleme, a od Splita napraviti i mediteransku metropolu, i turističku meku. Podmorskim tunelskim mostovima, čuvenog arhitekta i statičara Boženka Jelića, Split bi se povezao s Bračom, Šoltom i Hvarom, a ...
Iz arhitektonske radionice oca i sina Boženka i Rina Jelića, stiže projekt koji bi mogao riješiti sve te probleme, a od Splita napraviti i mediteransku metropolu, i turističku meku. Podmorskim tunelskim mostovima, čuvenog arhitekta i statičara Boženka Jelića, Split bi se povezao s Bračom, Šoltom i Hvarom, a ...