StoryEditorOCM
Hrvatskastručnjaci za retoriku analizirali su za Slobodnu Dalmaciju javne nastupe članova sadašnje vladE, te oporbenih aduta

Stručnjaci: Izbore dobivaju dobar izgled i sočan vic

Piše PSD.
12. rujna 2011. - 20:48

Američki psiholozi, sociolozi i marketinški stručnjaci napisali su tone materijala o tome kako je, unatoč svim svojim nedostacima, George Walker Bush uspio dva puta zasjesti u Ovalni ured, a Ankica Mamić, vlasnica hrvatske IM&C agencije za komunikacije, podsjeća kako ni glasači u Hrvatskoj nisu puno drukčiji od onih u SAD-u. Misle kako su glasovali racionalno, međutim, svoj politički izbor obično obave na osnovi puno iracionalnih dojmova koje su stekli o političarima.

Simpatičnost – dvosjekli mač

– Kod svih birača, pa i naših, simpatična osobnost političara natprosječno je važna u komunikaciji. I vanjština i šarm također su važan dio. Ljudi toga nisu u velikoj mjeri svjesni i u istraživanju će to malo tko priznati, ali nesvjesno se i te kako ocjenjuje i to je li vam netk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 03:21