Stoga će se tu cestu, dužine gotovo 7 kilometara, u iduće tri godine proširiti na 7,5 metara, te asfaltirati, u što će se utrošiti između 15 i 20 milijuna kuna. Time će dobiti status županijske ceste i mještanima Sv. Nedjelje konačno osigurati bolju povezanost s Hvarom i trajektnom lukom u Starom Gradu.
Stari Grad: Zaobilaznica trajektnog pristaništa
Na Otoku sunca razgovaralo se o pripremama za proračun ŽUC-a u 2011. godini u Hvaru, Starom Gradu i Jelsi. Hvarani su istaknuli i potrebu izgradnje gradske zaobilaznice. Predstavnici gradske uprave Staroga Grada (Jakov Dulčić i Mladen Plančić) najviše su interesa iskazali za zaobilaznicu trajektnog pristaništa, ali i onu koja će se probiti iznad Malog Sela i Prika do uvale Zavala.
Također će do iduće turističke sezone uslijediti širenje i uređenje županijske ceste Stari Grad- Rudina, te turističke ceste Vrbanj-Basina, a onu koja spaja mjesto Dol sa starom cestom Stari Grad-Jelsa ponovno će se kategorizirati kao županijsku, jer njezino održavanje posljednjih godina značajno opterećuje gradski proračun. Ivo Grgičević, Jakša Marić i Niko Salamunić iz Jelse kao prioritet su istaknuli rješavanje odvodnje u tunelu Pitve- Zavala, kvalitetniju cestu od raskrižja na zapadnom ulazu do centra mjesta, uključujući i izgradnju nogostupa, te širenje županijske ceste Jelsa-Zavala.
Ceste za Gromin dolac i Velu Stinivu, nažalost, ne mogu dobiti status županijskih cesta, jer ta naselja nemaju niti po 50 stalnih stanovnika, ali je zato u postupku pribavljanje dokumentacije za kvalitetno spajanje ceste koja vodi prema sportskoj dvorani na glavnu otočnu prometnicu – rekao je zamjenik župana Visko Haladić.
Jelsa–Sućuraj dionica strave i sramoteNa sastanku u Jelsi rečeno je da je dionica državne ceste od toga mjesta do Sućurja ipak najkritičnija, nju najčešće zovu cestom strave i sramote. Za dionicu Jelsa–Poljica (15-ak km) već je pribavljena građevna dozvola, tako da se u ‘Hrvatskim cestama’ upravo obavljaju razgovori s ciljem da bi rekonstrukcija započela što prije. A što će biti s drugim dijelom otočne žile kucavice, od Poljica do Sućurja, čija je rekonstrukcija predviđena za razdoblje od 2012. do 2015., to se sa sigurnošću ne može reći. Vrijednost samo tih radova procjenjuje se na oko 40 milijuna eura, a trebali bi se financirati bespovratnim novcem Europske unije. |