StoryEditorOCM
Arhivavjetar u kosi

Striptizer s Otoka: nova generacija Minija u cabrio izdanju

Piše PSD.
28. listopada 2015. - 19:07
Prvi i još jedini cabriolet u premium segmentu malih automobila, Mini uskoro dolazi na tržište u novom izdanju.

Smjena generacija je neminovan slijed događaja koji kod Minija odiše tradicijom koja pruža vožnju bez krova s vjetrom u kosi na četiri sjedala u kombinaciji s optimiziranim kvalitetama u pitanju sportskih osobina, učinkovitosti, udobnosti, funkcionalnosti, sigurnosti, povezivosti te kvalitete materijala, kao i vještine izrade.

Nova generacija Minija u cabrio izdanju savršena je ravnoteža između vrhunske elegancije i sportskog štiha, s nedvojbeno prepoznatljivim dizajnom eksterijera.

Ne smiju se zaboraviti ni okrugla prednja svjetla, kao i stražnja s kromiranim obodom, šesterokutna rešetka hladnjaka, rubni dijelovi karoserije „obučeni“ u crno, bočni elementi pokazivača smjera...



Motori snage između 116 i 192 KS

Dimenzijama je nova generacija „stripera“ s Otoka veća od prethodnika, tako da je najnoviji Minijev cabrio duži 98 milimetara, širi 44 mm i viši tek jedan milimetar, uz međuosovinski razmak koji je produžen za 28 milimetara.

Pritom je povećana udobnost na sva četiri sjedala, dok prednja, nova sjedala imaju veći hod podešavanja. Prtljažnik je proširen za oko 25%, tako da broji 215 litara sa zatvorenim krovom, te 160 litara s podignutim krovom, dok osnovna oprema uključuje i podijeljeni naslon stražnjih sjedala sa zasebnim preklapanjem dijelova, proširenu mogućnost za dodatni utovar te funkciju Easy Load.

Minijev cabrio karakterizira meki platneni krov od visokokvalitetnih materijala s potpuno automatiziranim mehanizmom otvaranja i zatvaranja, kao i funkcijom kliznog krova, s novim načinom rada, potpuno električan te stoga prvi put vrlo tih.



Otvaranje i zatvaranje platnenog krova i bočnih prozora odvija se za 18 sekundi, čak i u vožnji pri brzinama do 30 km/h. Pritom je neprimjetno integrirana zaštita od prevrtanja koja se automatski aktivira kad je to potrebno u sklopu komponenti MINI koncepta sigurnosti koje su jedinstvene za kabriolet.

MINI TwinPower Turbo tehnologija


Nova generacija Minija u cabrio verziji stiže na tržište s tri motora, koja imaju prosječnu potrošnju goriva u rasponu između 3,8 i 6,0 l/100 km, uz emisiju CO2 između 100 i 139 g/km.

Nova generacija motora je s MINI TwinPower Turbo tehnologijom, s dva benzinska i jednim dizelskim agregatom.
Slabiji 3-cilindarski benzinski motor istiskuje 136 KS u Mini Cooper Cabrio verziji, dok 4-cilindarski benzinski motor sa 192 KS ide u Mini Cooper S Cabrio. Jedini dizelaš je 3-cilindarski agregat sa 116 KS u Mini Cooperu D Cabrio.



Snaga se prenosi na prednje kotače preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača u standardnoj opremi, te 6-stupanjskog automatskog Steptronic mjenjača kao dodatna opcija. Za Mini Cooper S Cabrio također je dostupan i 6-stupanjski sportski mjenjač sa Steptronic ručicama za mijenjanje brzina na upravljaču.

Servotronic pomoć pri upravljanju na osnovi brzine vozila te dinamička kontrola stabilnosti (Dynamic Stability Control, DSC) s uključenom dinamičkom kontrolom trakcije (Dynamic Traction Control, DTC) i elektronskom kontrolom blokade diferencijala (Electronic Differential Lock Control, EDLC) u standardnom su paketu opreme, dok Mini Cooper S Cabrio dodatno dolazi sa sustavom Performance Control.

Zdravko Juričko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 17:22