StoryEditorOCM
HrvatskaIstraživanje turističkih usluga

Ocjena tajnih gostiju: Nitko da se nasmije, nitko da zahvali, nitko da nas pozove da se vratimo

Piše PSD.
7. siječnja 2015. - 20:46
Turizmu Srednje Dalmacije najviše štete nanose uslužne djelatnosti izvan turizma. Traljava usluga i neljubazni zaposlenici u poštanskim uredima i na nekim benzinskim postajama naših turističkih mjesta najgore je ocijenjen segment turističke kvalitete u prošloj turističkoj sezoni, dok su smještaj u hotelima i domaćinstvima te ugostiteljske usluge u vinarijama dobile najbolje ocjene naših gostiju.

Pokazalo je to istraživanje “Tajni gost” provedeno u Splitsko-dalmatinskoj županiji, koja je od 100 mogućih bodova za različite usluge dobila prosječnih 68 bodova, što je neznatno bolje nego lani, ali daleko od rezultata kojima bi turistički radnici mogli biti zadovoljni.

Ukupno osrednjem dojmu o turističkim uslugama u srednjoj Dalmaciji najviše su presudile katastrofalne oc...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 08:52