Nakon što smo objavili tekst o tome kako Splitska banka uredno naplaćuje naknadu za vođenje neaktivnih žiroračuna, kontaktirali su nas i klijenti drugih banaka koje, također, zaračunavaju, u najmanju ruku, dvojbene troškove.Naš čitatelj Ž.E. (točni podaci poznati redakciji) svjedoči tako o svojem iskustvu s Raiffeisen bankom.
Tekući račun u toj novčarskoj kući prestao je koristiti 1. travnja, a na njemu je, nakon tog datuma, ostalo točno 319 kuna.
Tekući račun u toj novčarskoj kući prestao je koristiti 1. travnja, a na njemu je, nakon tog datuma, ostalo točno 319 kuna.
Isprika zbog tehničke pogreškeZanimljivo je da su se našem čitatelju Ž.E. iz Raiffeisen banke ispričali zbog tehničke pogreške prilikom naplate vođenja tekućeg računa, ali tek nakon što je on cijeli slučaj iznio na Facebooku. ... |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....