Komercijalno brendiranje picigina i instruiranje po satu prošle je sezone propalo u pokušaju, no zato je itekako zaživjelo turističko pakiranje jednog drugog simbola Splita: Hajduka. Preciznije, razgledavanje poljudskog stadiona za strane i domaće posjetitelje Splićanima može namah zazvučati kao “prodavanje magle”, no ako se malo bolje informiramo, brzo ćemo uvidjeti da unutar poljudske školjke ima niz zanimljivosti čak i kad je ne drma ni utakmica, niti Ultra music festival!
Pogotovo uz stručnu akviziciju poput one Frane Grgurevića, promotora pri Hajduku, te u svjetlu činjenice da se na isti način može razgledati i druge “moćne” stadione, primjerice, Old Trafford u Manchesteru po cijeni od devet do 18 funti, stadion Santiago Bernabeu u Madridu za devet do 19 eura, te Camp...
Pogotovo uz stručnu akviziciju poput one Frane Grgurevića, promotora pri Hajduku, te u svjetlu činjenice da se na isti način može razgledati i druge “moćne” stadione, primjerice, Old Trafford u Manchesteru po cijeni od devet do 18 funti, stadion Santiago Bernabeu u Madridu za devet do 19 eura, te Camp...