StoryEditorOCM
Stilosoba tjedna

Rada Borić: TV reklame vrijeđaju žene, ali i moderne muškarce

Piše PSD.
24. lipnja 2012. - 21:00
Euro 2012. za Hrvatsku je gotov, navijačka euforija trese neke druge zemlje, no  nama i dalje ostaju seksističke reklame za pivo, banke, podsjetnik na nacionalni izvozni „brend“ - toples dviju ‘domaćih cura’...

Bio je to povod za razgovor Liniju X s ikonom hrvatskog i svjetskog aktivizma za ženska prava, izvršnom direktoricom i suosnivačicom Centra za ženske studije, članicom Upravnog odbora Europskog ženskog lobija  i jednom od sedam najmoćnijih feministica svijeta po Forbesovoj listi, Radom Borić.

Zbog čega su oglašivači piva u reklamama seksisti, pa im žena uvijek služi kao objekt, a ne subjekt? Reklame za pivo su već bile na meti kritika, zbog seksističkih i stereotipnih poruka, a sada nam se nudi uvredljive i prostačke poruke, pod pokrićem bećarca: ‘Pije mala, blu...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2024 01:24