Euro 2012. za Hrvatsku je gotov, navijačka euforija trese neke druge zemlje, no nama i dalje ostaju seksističke reklame za pivo, banke, podsjetnik na nacionalni izvozni „brend“ - toples dviju ‘domaćih cura’...
Bio je to povod za razgovor Liniju X s ikonom hrvatskog i svjetskog aktivizma za ženska prava, izvršnom direktoricom i suosnivačicom Centra za ženske studije, članicom Upravnog odbora Europskog ženskog lobija i jednom od sedam najmoćnijih feministica svijeta po Forbesovoj listi, Radom Borić.
Zbog čega su oglašivači piva u reklamama seksisti, pa im žena uvijek služi kao objekt, a ne subjekt? Reklame za pivo su već bile na meti kritika, zbog seksističkih i stereotipnih poruka, a sada nam se nudi uvredljive i prostačke poruke, pod pokrićem bećarca: ‘Pije mala, blu...
Bio je to povod za razgovor Liniju X s ikonom hrvatskog i svjetskog aktivizma za ženska prava, izvršnom direktoricom i suosnivačicom Centra za ženske studije, članicom Upravnog odbora Europskog ženskog lobija i jednom od sedam najmoćnijih feministica svijeta po Forbesovoj listi, Radom Borić.
Zbog čega su oglašivači piva u reklamama seksisti, pa im žena uvijek služi kao objekt, a ne subjekt? Reklame za pivo su već bile na meti kritika, zbog seksističkih i stereotipnih poruka, a sada nam se nudi uvredljive i prostačke poruke, pod pokrićem bećarca: ‘Pije mala, blu...