Najveći hrvatski lanac trgovina modnim dodacima ove godine slavi 25 godina. Povodom toga angažirali su svoje stalne suradnike Boruta Mihalića i najboljeg domaćeg modnog fotografa Mladena Šarića da osmisle kampanju za svoj veliki jubilej.
Na slavljeničkim i zabavnim vizualima najnovija Karla kampanja odajedojam veselja. U različitim kompozicijama, koje su inspiriranesuvremenom umjetnošću pop arta i hip hop kulture, po prvi put u Karlakampanjama pojavljuje se ženski lik. Svojom gracioznom pojavom i partyizdanjem uz šeširić i svjećice, ona upotpunjuje ovu rođendanskukampanju.
U sva tri motiva prisutna je 'mix and match' ideja, koja besprijekorno funkcionira tijekom cijelog dana. Zavodljiva luksuzna obuća i modni dodaci Karlinih dugogodišnjih partnera kao što su Loriblu, Fab...
Na slavljeničkim i zabavnim vizualima najnovija Karla kampanja odajedojam veselja. U različitim kompozicijama, koje su inspiriranesuvremenom umjetnošću pop arta i hip hop kulture, po prvi put u Karlakampanjama pojavljuje se ženski lik. Svojom gracioznom pojavom i partyizdanjem uz šeširić i svjećice, ona upotpunjuje ovu rođendanskukampanju.
U sva tri motiva prisutna je 'mix and match' ideja, koja besprijekorno funkcionira tijekom cijelog dana. Zavodljiva luksuzna obuća i modni dodaci Karlinih dugogodišnjih partnera kao što su Loriblu, Fab...