Ispražnjene blagajne u “Hrvatskim autocestama” i “Autocesti Rijeka−Zagreb”, glavnim državnim autocestovnim koncesionarima, temeljni su uzrok usporavanja cestogradnje u Hrvatskoj, zbog čega bi se do kraja ove godine trebalo otvoriti samo 11 novoizgrađenih kilometara prometnica najvišeg ranga, a to se zapravo odnosi samo na dionicu Dalmatine između čvorova Vrgorac i Ploče.
U Hrvatskoj su do sada izgrađena oko 24 kilometra autocesta na svakih 100 tisuća stanovnika, što je znatno iznad prosjeka Europske unije koji iznosi oko 15 kilometara na 100 tisuća stanovnika.
Nasuprot tome, financijski podaci govore da su autoceste u našoj zemlji vrlo neisplative u odnosu na europske prometnice, jer će za povrat uloženog novca u njihovu izgradnju tijekom proteklog desetljeća treba...
StoryEditorOCM
HrvatskaNeisplativost/ zbog skromnog prometa koji znatno zaostaje u odnosu na europske autoceste
Hrvatske autoceste vraćaju uloženi novac tek nakon 30 godina
12. siječnja 2012. - 19:01
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....