Kilometarska kolona koja se na solinskoj zaobilaznici stvara iz smjera Kaštela prema solinskom raskrižju Širina, najviše u jutarnjim i poslijepodnevnim satima kada ljudi odlaze ili se vraćaju s posla, postalo je, vele nam građani, nesnosna posljednjih nekoliko dana otkad se odvijaju radovi na spomenutom raskrižju.
Ljudi koji dolaze iz smjera Kaštela žale se kako na putu prema Splitu voze ujutro i po sat vremena mileći u koloni koja započne već kod “Baumaxa” u Kaštel Sućurcu, dakle dva-tri kilometra dalje od Širine.
O kakvim je radovima riječ i hoće li oni barem malo pomoći rasterećenju prometa u frekventnim satima, upitali smo odgovorne u “Hrvatskim cestama” koji su zaduženi za spomenutu državnu cestu.
- Svjedoci smo nastalih gužvi prije dvije godine na mostu Stari Jadro i “Hrvatske ceste” su se odlučile na ovaj zahvat kako bi se u budućnosti gužve smanjile na najmanju moguću razinu. U dogovoru sa ŽUC-om iskoristit će se ovaj trenutak jer će se izvesti direktan spoj stare kaštelanske ceste i ceste za Dujmovaču u kontinuitetu te će se dobiti još jedna prometna traka, čime će se donekle smanjiti gužve – objašnjavaju nam iz “Hrvatskih cesta”.
- Radove na raskrižju Širina izvodi tvrtka Županijske ceste. Radovi održavanja su počeli prije tjedan dana. Prva faza radova bit će gotova za sedam dana, a druga faza ovisi o vremenskim uvjetima i mogućnostima Županijske uprave za ceste.
Na proljeće nužno saniranje mostova Stari i Novi Jadro
Radovima koji se sada izvode nije se utjecalo na profil ceste jer se odvijaju izvan prometnih traka, osim na skretanju za Dujmovaču, te nisu ni uzrok nastalih gužvi – tvrde iz “Hrvatskih cesta” dodajući kako će na proljeće sljedeće godine biti nužno pristupiti sanaciji mostova Stari i Novi Jadro.
S obzirom na to da će promet u jednom smjeru morati biti zatvoren, omogućit će se da se promet odvija alternativnim pravcima prema Dujmovači, doznajemo nadalje.
Iako iz “Hrvatskih cesta” smatraju kako nastale gužve nisu uzrokovane spomenutim radovima, to na terenu ne djeluje baš tako jer je do sada dio vozila iz smjera Kaštela mogao skrenuti desno za Dujmovaču i onda kada nije bilo upaljeno zeleno svjetlo na semaforu, naravno ako nije bilo vozila iz smjera Klisa, odnosno Ulice Stjepana Radića.
Tako bi ta desna traka, koja se sada proširuje, “pokupila” barem dio vozila koja stižu solinskom zaobilaznicom iz Kaštela.
Bilo kako bilo, činjenica da su gužve u spomenutim frekventnim satima velike ostaje, pa građani smatraju kako bi za vrijeme radova bilo dobro da u tim razdobljima promet reguliraju prometni policajaci.
Policija će izići ususretNakon našeg upita o mogućnosti da prometni policajci privremeno reguliraju promet na jugozapadnom dijelu raskrižja Širina gdje se odvijaju spomenuti radovi, iz Ureda za odnose s javnošću PU splitsko-dalmatinske navode nam kako će prema potrebi, odnosno opterećenosti cestovnog prometa, policijski službenici Postaje Prometne policije Split, upravljati prometom na tom dijelu raskrižja, a vozače pozivaju na poštovanje postavljene privremene prometne signalizacije. Također, mole vozače za strpljenje do konca radova koji bi trebali biti gotovi do 22. studenoga. |
Iz Lukšića do Splita sat vremenaBrojni Kaštelani obraćali su se gradonačelniku Jošku Berketu da poduzme određene korake prema nadležnima kako bi se, barem u frekventnim terminima, prometni čep donekle riješio. Kaštelani, primjerice oni iz Lukšića, žale se kako na posao do Splita voze čak sat vremena, a zanima ih isto tako do kada će ovi radovi potrajati. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....